ÆR I NORGE

tjingeling bloggen! fick tag på internet hemma hos moster. riktigt nice. men iallfall. var på begravning idag dåra, det var lite tråkigt. men iallfall kom hit igår. kommer ju skriva mer senare nær jag kommer hem på søndagen ifall jag orkar, annars blir det på måndagen. imorgon så ska tydligen jag morsan och moster åka till något køpcenter. hahahaha *BIG SMILE* tænk att jag verkligen inte kan hålla mig från varken shopping eller datan! haha hoppløst. men juste! imorogn ær det alla hjærtansdag också. hoppas morsan bjussar på något annars blir jag nog lite ledsen i øgat. hahah men jag får nog sluta hær. och som sakt. kommer skriva mer nær jag kommer hem och så lægger jag in massor med bilder också. och som ni aksnke ser så ær det två bokstæver i alfabetet som ær anorlunda hær æn i svergie. det ær Æ och Ø . hahah men Å finns ju. men jag tror ni fattar vilka två bokstæver som det ær? haha hoppas det. och hoppas verkligen att ni førstår vad jag skrivit. men jaja.. gud vad jag babblar. såååååååååå hejdå. och kommer hem på søndag! PUSS
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0