plugga - äta - duscha

; så ser min kväll ut. första ska jag plugga stenhårt inför matte provet på onsdag, så jag slipper hetts imorogn. sen så blire min pappas egna köttfärs sås. är inte så förtjust i det längre. men för några år sedan.. ja herregud. typ min favortit maträtt? hah. men geneom åren har jag insett att det finns flera! mmmmmmm. aja.. sen blire min bästavän, duschen! haha ska stå där väldigt länge har jag bestämt mig för. men idag har jag vart i skolan och hämtat matteboken. det var ju studiedag idag och så glömde jag ta med den i fredags *suck* menmen.. sen trog jag och jana ner och käkade kebab. jag var skitsugen på det, men efter typ 5 tuggor mådde jag illa! bajs, jag som ville ha kebab. menmen.. jag får väll sätta igång nu ifall jag ska bli klar. ha det bra!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0