min tisdag

såg att någon kommenterat i något inlägg att vi suger på att uppdatera. har nämligen fått reda på vem det är nu. men nämner inget namn. för det är inte så allvarligt för jag vet själv att den inte vart så bra på sistone, men ändå onödigt att skriva något sånt. menmen ödlsa din tid på det ifall du har lust. 


min dag började med slöjd sen lunch,musik,spanska,so och sen hemgång runt halv 4. sen stack jag och jana till willys och coop för vi skulle handla lite, ja vad säger man .. fika? amen macka och yougurt till teorin efter träningen. käkade aldrig upp min bulle jag köpte, så jag tror jag ska göra det nu. hih! men aja, det var väll allt. eller nej! juste klippte topparna nyss. hatar det! hahahh; och för folket som undrar varför jag klipper håret halv 11 på en onsdag är för att jag har det lite lyx. min mor är närmligen frisör! haha det är jävligt skönt. har hört att det flesta har klagat på att det inte blivit som det velat ha det. synd. men iallfalla är det någon mer än jag som kan hålla med om att klippa håret suger? hatar det verklign. fast jag kan faktiskt erkänna att mitt hår var i kris. ska börja med hårinpacning nu iallfall. jag ska nog se att det löser sig. hih. men nu ska jag nog som sakt äta upp min bulle och dricka min apelsin festis till MTV. sen blir det nog sängen för mig. godnatt!  
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0