min pappa är allt för söt

god kväll. haha sitter och suger på en zooklubba. älskar det! aja.. som alla kanske vet så har jag och jana vart i kista idag. kollade på "i taket lyser stjärnorna" skit bra! grät fan. men den var grymt bra. alla borde se den! speciellt på bio hah. men sen efter filmen så gick vi runt lite.köpte ett par jeans på slutrean inne på ginatricot. lägger upp bild på dom imorgon. jana köpte ett par chinos som ni kanske har sett, skitsnygga! men aja.. när jag kom hem var jag vrålhungrig, så min söta pappa gjorde iårning värsta salladen *tihi* ;

här har vi den. super snygg va? haha love you dadi.

men men .. nu ska jag nog kolla lite beck. sen blire väll sängen, är rätt så trött. men aja, alla får ha det bra nu! puss
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0