kryssning

godmorgon. idag blir det kryssning dåra, fast är bara borta till klockan 6 ikväll. en snabb båtur. och är rätt glad för det.. eller alltså det ksulle vart skitkul med övernattning och så. men jag känner verkligen inte för det idag. har nämligen världens halsont! gud jag trodde jag skulle dö inatt. men nej. whatever så blire ett snabbt inlägg för jag åker om typ 5 min. eller drar till stationen då. har inte så stor koll på när båten åker. men iallafall. glömde skriva igårkväll så; ja, först drog jag hem tilll mimi, där jag träffade.. jaa mimi haha och elin! vi kollade på eva&adam *mihi* medans mimi färgade håret. aja.. sen var jag tvunegn att bege mig hem för att käka.. hah åt på typ 7 min. sen vart det utgång igen. frog hem till elin och sen träffade elins marcus. hih. spenderade kvällen vid preem. sen kom daddi och sjussade hem mig och mimsan. efter en välldigt knäääääääääääääääpp kväll. hahaha mimi ni vet? HAHHA. men nog om det. nu måste jag kila. skriver mer när jag kommer tillbaka. vi hörs!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0