jana har inte klippt lugg

Okej, nu har jag ätit mat och kan berätta den där lilla hemligheten för er. Nej men det är iallafall såhär att jag har inte klippt lugg hehe.. Det var så att jag satte upp mitt hår i en knut en dag och då stack lite hår ut öven min panna. Det var tillräckligt med hår och då märkte jag att det såg ut som lugg! Då stog jag där och funderade om jag skulle passa i det och kom på att jag kunde skoja lite med er. Det såg ut såhär:


Som ni säkert ser på bilden så sticker det ner hår över pannan.. Och anledningen till varför jag hade luva över på bilderna var ju för att gömma knuten. Vissa hade ju kommenterat att jag var fin i det så det kanske blir lugg någon gång, vem vet. Och så får man ju inte glömma att tacka er för alla fina kommentarer ni gett mig angående luggen!

Kommentarer
Postat av: sjöberg

hahahahha , smart du är jana xD haha <3

2009-02-01 @ 22:08:20
URL: http://fettoskyldig.blogg.se/
Postat av: jana

visst är jag, haha :D <3

2009-02-01 @ 22:42:14
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0