high school musical 3

godmorgon till er som nyss vaknat, själv vaknade jag 11. och nu är klockan 3 minuter i 1 hah. har precis kollat på high school musical 3. grymt bra tycker jag. jag älskar iförsig alla deras filmer. haha någon mer än jag som gör det? den här handlade mest om sista året och examen och sånt där. jag gillade den.haha..  men ja.. tänkte att det inte skulle bli ett så värst långt inlägg, kommer att skriva mer sen. men juste! vad tycker ni om vår nya design? gjorde om den igår med jana. men nu ska jag nog börja vakna till lite, känner mig rätt seg. men vi hörs!
Camilla


Kommentarer
Postat av: e

du är absolut inte ensam , började gråta:Ö <33

2009-02-25 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0