hemma igen

sådär bloggen. nu är jag hemma! skönt men endå lite tråkigt. super kul att träffa kusinerna. har inte träffat dom på 4 år tror jag att  det var! haha och gud. jag kände knappt igen dom. sååå, kul va det. haha moster träffade jag ju i sommras. men iallfall var ju där för ett skäl och det var ju begravning. tänker inte gå in så mycket på det. men aja, vi bodde hos moster i världens mysigaste hus, utsikt och hund! hahaha huset låg mitt uppe i en backe, precis över en sån där "fjord" hahha amen det är iallfall som en sjö. skit fin utsikt. haha och deras hund. JERRY, blev min bästa vän. haha nej men super söt var den. men jaja, kom dit i torsdag efter ca 8 timmars bilkörning. på kvällen var det bara chill och sen på fredagen begravning. lördagen åkte jag mamma och moster in till världen största köpcenter! oherrgud alltså! haha dubbelt så stort som kista! han inte ens gå in i alla affärer. skit stort! men iallfall.. hittade lite kläder på slutrean inne på hederliga ginatricot. reaplaggen kostade bara 29 kr! hahah. JACKPOT! köpte 4 tröjor. men iallfall efter körde vi vidare till ett annat köpcenter. där hittade jag en tröja och ett par jeans. hahah stor shopping i norge! men jaja sen vart det hemfärd. alltså till huset. efternatten vart det ju förhoppningsvis söndag. idag alltså. kte runt 9 halv 10 och kom hem halv sju. rikgt skönt att komma hem. ajsute. ni skulle sett hur mycket snö det var där! alltså.. minst till midjan på mig! haha. sukt alltså. tog lite kort ;

Mycket snö?

Hus och utsikt

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0