hemma igen

såfär, då var man hemma igen. det här var iinte den bästa kryssningen jag har varit på iallfall. jag föredrar verkligen 24 timmars kryssningar. men som sakt. inte idag. har världens halsont som jag skrev i förra inlägget. och inte har det blivit bättre. utan mja, sämre. vill nästan bara dö när jag sväljer. nej usch! men vill ni veta en grej? haha det finns ju sånna här spela auotomater på båtar? det flesta vet nog vad jag menar. iallfall, jag ör besatt av dom! riktigt riktigt farligt. whatever jag stoppade i 5 spänn och vann 400 kr! alltså, who is the king? haha fast, som sakt. när man väl börjat så slutar man inte. spelade bort 200 kronor utav dom. så man kan säga att jag vann 200, rätt bra endå? tycker jag.men juste! på stationen, när vi väntade på bussen som skulle ta oss till båten i kappelskär? så såg jag felicia! fett chockt jag blev. haha men det var ju nice. haha så på bussen hem igen så satt vi coh snackade om massa knäppa fyllon som hade vart på båten. SKITKUL! mihi. haha och ja och som svar på din fråga felicia ( ifall jag tyckte han var söt. ( hah det står i hennes blogg www.feeellis.blogg.se ) så ja, haha han vart sätt söt. hahha " ey, kan vi stanna så man kan få röka? "  haha. men. nog om det hära. hare!
Camilla

Kommentarer
Postat av: broberg @pea

hahahah , ingen rökning hära vi röker vid väsby jävla fyllosar :Ö<3

2009-02-26 @ 21:48:43
URL: http://feeellis.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha´.. ellerhur. hjärnan! hah ;p<3

2009-02-26 @ 22:03:24
URL: http://extrallt.blogg.se/
Postat av: broberg @pea

hahaha xD<3

2009-02-28 @ 10:53:19
URL: http://feeellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0