halsfluss.. igen!

jaha! då var man hemma från läkaren. och dåliga nyheter! halsfluss igen. alltså låter dom där bakterierna aldrig mig vara ifred? jag börjar tröttna. hade det för en månad sen också. okej, nu ska jag snacka donken språk. förragången var mitt halsfluss en enkel happymeal. den här gången beställde tydligen någon en plus meny åt mig! jag orkar inte ens käka så mycket, tror ni jag pallar med det här? fan vad ont det gör! hah. förragången hade jag bara typ ont i en halsmandel(?) den här gången har jag ont i hela halsen, båda mandlarna och i gommen. är det normalt? känns inte direkt så. och gud alltså. jag vågar knappt svälja. känns som min hals ska explodera! ska käka tabletter i 2 veckor nu tror jag, JIPPI! och fyfan, alla vet ju hur obehagligt det är när man ska ta hals prov? man får kväningar. var nära på att spy i sköterskans ansikte! haha. nej usch! men jag håller redan på och kommer att knarka halstabletter i några veckor framöver. peppar peppar för att jag inte får halsfluss nästa månad?
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0