haha!

mami tvingade mig att rensa mina lådor. efter någon timmes tjat så gjorde jag det. egentligen visste jag att jag var tvungen.. men jag orkade inte! jag svär, booooooooombnedslag! haha. men iallfall, jag fick mig ett gott skratt när jag läste i en utav mina dagböcker jag skrev för några år sedan. jag vet att man inte borde avslöja det man skiver i dom men det här får bli ett undantag;

26 april 2005 -
Idag har jag varit i skolan som jag kommer
att vara nästan varje dag.
Jag ville gå på elevråd för ELIN ville inte gå.
Fast jag fick inte.
Och sen har jag handlat. Och det har gåt bra.
Fast cecce härmas med mina skor! :(

Snip snap slut så var dena dagen
SLUT
------------------------------------------------------
27 april 2005 -
Idag var jag i skolan och jana var på simskolan på mårgånen.
Också hade Jag glömt min veckansberättelse.
Och fröken blir så arg!!!!!!!
och så har jag varit på träning på handbollen.

Räven dog alla log
Hejsan svejsan!
----------------------------------------------------
28 april 2005 -
Idag har jag varit i skolan. Och det har varit en underbar dag.
För utom att pappa har åkt till Åland idag.
och jag saknar honom såååå mycket.
Och nu ligger jag här och saknar.

:( HEJDÅ
--------------------------------------------------
1 maj 2005 -
Idag har jag varit på TIVOLI!!!!!
jag åkte hulken och virvelvinden. Också van vi en Mara bo.
Och en varsin nalle. Och Sofia våran kusin földe med och
hon åkte den största karu selen själv!!!
HEJDÅ
------------------------------------------------
3 maj 2005 -
Idag har jag varit i skolan. Där lekte jag med Elin.B.
Vi spelade kula också har jag varit på kören.
Sen gick Elin hem med mig. Och jag ramla när vi gick
ut med Elins hund Ronja. den drog mig i leran!!!!!!!!!!
SLUT
-----------------------------------------------
6 maj 2005 -
Idag har jag varit på pappas jobb. Där tappade jag min skon
så jag trampade på vassa stenar.Och så hamrade
jag mig på tumen. OCH DET GJORDE ONT!!!!!
Jag har varit på cirkus maximum. Och där red jag
på en camel och det var en elefant som sket!!!!
SLUT

-----------------------------------------------

hahahahah och ni ska bara se min handstil! skitsnyggt. jag skäms typ lite. men jag var verkligen tvungen. haha jag skrattde tills jag nästan kissade på mig! .. men iallfall nu ska rensa vidare.. haha kanske hittar något mer? ...
Camilla


Kommentarer
Postat av: elin sjöberg

hahahhahah aaassssgggg

2009-02-23 @ 14:21:45
URL: http://spasmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0