fredag och lördag

hejsanhoppsan! hah vaknade runt halv tio och stack på match mot lagunda 94or i vikinga. VINST 14-16. kom nyss hem och ska snart hoppa in i duschen. senare har jag inga planer alls. blir ett kort inlägg. har inte så värst mycket att skriva om. eller jo skrev ju inget igår så..

aa min fredag bestog av skolan, sen ingen träning utan drog upp till vikingahallen och kollade på herrarna.  dom vann! haha menmen tog bussen upp och mötte mimi och elin. så jag forsatte upp med dom. sen satt jag med lina,elin, mimi, elin l och daniela.haha gjorde ingenting specillt. kom vell hem runt kvart över tio? sen satt jag väll bara vid datan resten.

men ska äta upp min fruxo påse och sen hoppa in i duschen. hej! Camilla


Kommentarer
Postat av: sara

vart köpte du din fina kofta?;)/sara

2009-02-08 @ 16:23:35
Postat av: sara

vart köpte du din fina kofta?;)/sara

2009-02-08 @ 16:24:45
Postat av: camilla

lindex tror jag ;P

2009-02-08 @ 20:29:31
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0