första dagen på lovet

första dagen på lovet, ja.. jag känner mig som världens slöaste människa idag! inget smink och myskläder. egentligen är det rätt häligt men jag föredrar nog mest lite action i vardagen. lite såhär chill-göra hela tiden. men jaja, ska snart träffa jana iallafall. det skönt. hon skulle bara äta först. antar att mobilen vibrerar snart.. hon skulle nämligen smsa. och det var ett tag sen vi snackade i lur, så jaa.. men hah jag vet inte rikgti vad jag ska skriva. har ju som sakt inte hänt så mycket idag. drack oboy till frukost och kollade på någon world trade center film. inte så bra.. men rätt hemsk. men ja.. till lunch käkade jag min pappas köttbulls salad.jummy! ääääääälskar salad *mihi* -  och sen har jag bara tagit det lungt framför ungdomens bästavän.. datan. menmen.. jag skriver mer ikväll. / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0