filmdags!

godkväll! har precis ätit upp min lasange, jummy! efter det kollade jag på "wild child".

grymt bra! speciellt för tonårsflickor. handlor om.. ja en rik tonårsflicka som är lite spydig och och hammnar på internat skola. där lär hon sig leva som en en "normal" tånorsflicka och skaffar nya vänner. händer lite andra grejer också men dem får ni upptäcka själva? hahah hyr den eller köp. kanske bio? aja, rekomenderar den iallfall! super bra. tycker jag dåra.. bestämm själv.



nu hör jag att det spelar upp melodifestivalen i repris. ska nog ut och kika på tanten som sjunger "snälla, snälla, snälla.. " usch.. haha är det någon mer än jag som tycker att hon såg ut som en knarkare? eller något liknande... och det värsta är väll att det gick så bra för henne? herregud. menmen jag diggar iallfall Allcazar. men bye!

Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0