ett underverk & ikea

gogmorga underbara läsare! jag mårfantastiskt idag angående mitt halsont. (halsfluss) igår var jag beräadd att dööööööööööö. jag ahde så ont, ni vill inte veta.. men idag, hahah jag mår som en gud! känner ingenting. måste fått anabola. hhahaha nej men riktig stark medecin. så nu är jag glad. mådde lite illa nu på morgonen. käkade ovanligt mycket till frukost nu när jag kan käka på en kvart istället för typ 2 timmar? haha det gick ju rätt trögt när det river i halsen när man sväljer. usch. men whatever, kollade film på morgonen och  päronen föreslog att åka till ikea. egentligen borde jag väll inte ens gå ut eftersom jag tydligen smittas. fast det känns rätt meningslöst att sitta hemma när man känner sig så gott som frisk? haha, men vi ska kolla på ny soffa tror jag. våran kisse har ju klöst sönder våran nuvarande! hahha. så det behövs. får se ifall jag hittar något mys till mitt rum. MITT FULA RUM. usch jag hatar det. jag har blåa tapeter nu. bestämde mig för att måla om till brunt eller rosa. men nej. när jag var 10 år gammal och flyttade hit så skulle man ju beställa BLÅTT GOLV! hur maffigt är inte det nu lixom!? åh, hjärnan var väll inte helt utväcklad då! alltså gud vad irreterad jag blir. men jag har rätt till nytt golv pga en speciell andledning, så tack och lov för det! fast vi får se när det sker, om det sker. haha men nog om det här. nu ska jag fixa mig. så, som sakt får vi se om jag hittar något. skriver mer senare. 
Camilla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0