en helt vanlig onsdag

tjenis! det blir ett snabbt inlägg det här, sitter helt uppslukad i senaste andra avenyn avsnittet. haha och förlåt för dålig uppdatering! verkligen super ledsen.. men det har vart träning och sånt där. vissa dagar är det så. men iallafll idag har det bara varit en helt vanlig onsdag.skola först. sen umgick jag jana och lina. jana var tvungen att sticka hem då gick jag och lina in och chillade lite. ja.. och sen för en timmesen kanske pluggade jag klart.vi har spanks atill imrogn *suck* haha och sen har vi tydligen fysik tills på fredag. passade på att plugga nu eftersom jag har träning imorgon. och juste, påtal om handbollen. vi har fotografering imorgon! alltså fan. hatar verkligen det. vet inte varför. men så är det bara.. hahah men nu ska jag forsätta med mitt älskade andra avenyn avsnittet. ha det!
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0