dagens

Sådär, äntligen fixad och klar. Det tog en stund för mig att äta frukost, bestämma kläder och fixa allt det andra. På morgonen fastnade jag framför tvn när jag åt frukost. Det var Oprah på tv. Alltså gud, programet får mig att börja gråta sometimes. Idag handlade det om barn som har överlevt en massa och det var hemskt. Men nog om det.
Jag skulle ju iväg till sjukan med Lina och Camilla idag, men Lina hade en tid klockan 9 på morgonen och både jag och Camilla orkar inte gå upp så tidigt så det blev inget. Jag gick upp 11 och klockan kvart i 2 är jag klar.. Nej men nu ska jag iväg till Camilla. Här får ni en dagens /Jana


Enkelt, svarta leggins, blått linne och en halsduk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0