dagen

shingeling! vanlig dag i plugget. skit tråkigt, längtade bara till slutet av dagen. orkade verkligen inte med skolan idag. tyvärr. hhaahh men aja, efter plugegt trog jag till jana.. chillade lite och hon målade mina naglar! *mihi* rosa blev det. rätt frecht. haha. haha sen drog jag in på matnära påvägen hem och köpte en klubba, jummy! sur var den kan jag lova! haha men det gillar vi. sen vare käk och senare kom morsan hem med hårfärg. var tvungen att färga för för färgen har slitits ut lite. igår klippning och idag färgning! hah.. men juste.. kom hade inte köpt någon hår inpacning på sitt jobb eftersom att hon skulle färga håret på mig. nu aksnke folk undrar varför hon inte köpte båda? nej men det är så att man ska aldrig använda hår inpackning förns ungefär 1 vecka efter färgning. ifall man andvänder inpackingen direkt efter så åker färgen av snabbare. så tänk på det! hah men nu sitter jag iallfall med hårfärgen i och ska sitta med den i kanske en kvart till? vet inte riktigt. morsan skriver väll när det är klart hoppas jag.. så jag inte sitter tills håret blivit rosa! hahaha. men nej det får vi inte hoppas. men iallfall ska nog se på tv nu. skriver sen!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0