blogg kompis idag

godmorgon alla! vaknade nyss.. klockan 10 tror jag? aja, ska snart börja fixa mig för att jag ska dra till jana 12. vi ska till  kista och se på bio! yes, det var ett tag sen. vi ska se "i taket lyser stjärnorna" har sätt trailern och alla tycker typ att den rockar? hoppas det. är verkligen super sugen på bio. menmen.. innan ska vi nog gå runt lite också, får se om jag hittar något. och isånnafall lägger jag upp det. tror att jag lägger upp dagen outfit idag också. hah aa och senare blire väll chill med kasnke jana, OCH YEEEEEEEES! vi är lediga imorgon så jag ska njuta av den här söndagen som om den vore en lördag! haha. men som sakt, skriver mer sen!
Camilla

Kommentarer
Postat av: m

haha , jag ska också dit och se den idag ..

fast vid sju :)<3

2009-02-01 @ 11:21:35
URL: http://marhias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0