bio och nya köp

Nu är vi tillbaka. Vi har haft en rolig dag och filmen var ju riktigt bra. Både jag och Camilla grät och typ dom flesta i salen. Men så hörde vi någon som skrattade bakom oss?! Herregud, ville slå till den personen. Alltså hur kan man skratta när någon person är sjuk och håller på och dör? Men jag rekomenderar att se filmen! Jag köpte mig en stor popcorn grej iallafall haha. Åt upp bara halva för man orkar verkligen inte. Men sen så var det dags att shoppa! Haha nej men vi gick runt och kollade lite och jag tog kort på det jag köpte, precis som jag lovade. Alldelles strax ska jag äta mat och sen måste jag avslöja en liten grej för er hehe..

Köpte mig ett par chinos från Vero Moda, 260 kr
läppglans från h&m, 30 kr
och till sist en make-up svamp för flytande foundation 25 kr
(jag avrundade priserna)

/Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0