snart så

Hej på er mina sötnosar.
Tänkte bara förklara för er varför jag inte hinner med att fixa den nya bloggen.. Ni vet ju att skolan har börjat och när den börjar så börjar ju handbollen också. Både idag och igår har jag tränat och gjort massa annat. Jag måste bara hitta tiden till bloggen. Sen har jag jag bytt skola och man känner sig helt förvirrad där, haha. Ni vet ju när det är ett nytt place. 
Men iallafall, jag tänkte att jag skulle börja på min nya blogg imorgon. Utan någon design men den kommer väl lite senare. Kommer att lägga upp bilder från Ukraina och blogga om massa annat. Precis sånt som jag har bloggat om här. Aja, nu måste jag fixa lite grejer och sen bege mig till sängen. Är astrött.
Men nu ska jag kila. Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0