en ny blogg snart

Yes nu är jag tillbaka! Äntligen tänker ni nu. Jag kom iallafall hem idag ungefär vid 3 och har inte hunnit skriva förns nu. Jag har haft det super bra och är inte så glad över vilket väder det är här. Men det gör inte så mycket. Har ändå redan varit i värmen nästan lite för mycket.
En annan sak jag tänkte berätta är att som ni ser så har ju Camilla startat en egen blogg. Då tänkte jag lämna den här bloggen och starta en egen jag också. Jag ska fixa den imorgon och proffset ,på allt det där, Camilla ska hjälpa mig. Hoppas på att bloggen kommer bli klar imorgon och då länkar jag den här så ni kan fortsätta följa min blogg. Så spana lite in här då&då! PUSS så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0