åker snart

Okej bloggen, förlåt igen att jag knappt bloggat något. Kommer antagligen blogga lika mycket i den här bloggen som min egna när jag är nerre i turkiet.

Menmne, jag ska åka till arlanda snart. om en och en halv timme ungefär, klockan 4a. planet går 6. Det här kommer bli sjukt nice! Fan vad glad jag är.. hihi. Menmen, just nu håller jag på att fixa det sista. Hm.. har inget speciellt att skriva. Förutom att jag kommer sakna bloggen sprecis lika mycket som ni kommer sakna moi! Haha, sen kommer jag självklart sakna mina älskisar mest, ni vet vilka ni är. Och jana, henne har jag saknat ett tag nu. Så det blir inte så att jag kommer sakna henne något speciellt mycket mer. Haha, ta mig inte fel! Men ni fattar? Anyway. Komemr ju som sakt logga in på hotellet, ska försöka ladda in några bilder ifall det funkar. Annars får ni nöja er med sånna som redan ärnladdade på bloggen. *sadface* Jag vet att det är tråkigt.. men thats it! Menmen, ni får ha de så sjukt bra nu! För jag menar.. det ska jag ha.. hehe! PUSS /Camilla

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejhej :)

Du har en väldigt fin blogg .

Har du gjort designen själv ? :) <3

kramkram

2009-08-03 @ 19:16:57
URL: http://bigbitch.blogg.se/
Postat av: sarah

har tävling i bloggen, var med!

2009-08-13 @ 21:00:15
URL: http://sarahpalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0