västerås

Ja nu är jag tillbaka. Har inte så mycket tid på mig eftersom att jag måste fixa kläder och sånt till imorgon. Men iallafall, kan berätta lite om cupen vi var på i Västerås. Vi åkte dit i fredags, kom dit och hade redan en match på kvällen. Vårat lag fick ha två lag. Mitt lag förlorade 8-delsfinal tror jag att det var? Mot vårat andra gäng. Jag hatar verkligen att möta vårat egna lag på cuper! Men vad ska man göra åt saken.. Men jag och alla andra i mitt lag hejade som fan på våran andra grup. Dom tog sig till semifinal, men förlorade den med en boll. Riktigt surt. Problemet var domarna. Shit, asså ibland vill man bara strypa dom! Att ett lag kan förlora en viktig match pågrund av dåliga domare.
Annars så chillade vi med brudarna. Träffade på ett par fjortisar där vi bodde. Dom gjorde oss jävligt förbannade av en anledning. Det blev lite tjaffs, haha! Men shit vad dom var omogna! Aja, orkar inte skriva om dom. På lördagskvällen var det disco. Det sög verkligen! Dålig musik, fula grabbar. Såg inte en ända snygging på hela 3 dagar?! Haha, så har min helg sätt ut iallafall. Imorgon är det skola och jag orkar verkligen inte. Men nu måste jag gå. /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0