vardag

Hej alla bloggläsare. Kan berätta lite om dagen. Den har varit ganska bra till skillnad från andra, tråkiga temadagar. Iallafall, så har vi haft NO ämnerna idag, sen bild och hemkunskap. Vi fick göra kladdkaksmuffins. Gott men lite misslyckade också haha! Jobbade tillsammans med Camilla och Elin, hihi. Efter skolan var det träning, gick väl bra. Imorgon drar vi på cup föresten, vilket jag inte har berättat för er! Vi åker imorgon runt halv 4 tror jag att det var och kommer tillbaka på söndag. Så det innebär att det inte blir något bloggande i helgen, tyvärr. Men vi är ju tillbaka på måndag, om vi nu inte skriver redan på söndagen. Kanske blir det lite bilder också, vi får se! För en liten stund sen packade jag min väska. Vi ska ha med oss täcke, kudde och en massa annat. Igentligen orkar jag inte sova över där men man har inte heller någon lust att åka fram och tillbaka. Från Västerås till Märsta varje dag.. Nej nu ska jag göra lite andra saker. Pusshej /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0