vänner som sviker

gör mig galen, ledsen och sårad. alla har säkert blivit sviken. från att ha varit som tajtast till att knappt längre känna varandra pga att man förendrats. har funnits där för den i alla lägen, exakt alla. man gör ju det. eller åtminstånde försöker. men när den sen vänder ryggen åt och säger att den skaffat nya bästavänner så känns det verkligen. förstår inte hur man tänker. visst umgås med vem du vill, om dom nya nu gör dig lycklig. men att göra det på det sätt du gjort, det är helt sjukt.. jag undrar bara ifall du någon gång kommer att förstå. du har berättat hur mycket du ångrar det.. flera gånger. men du gör ingenting åt det. du har berättat allt det för mig, och jag har lyssnat. förstått och brytt mig. jag har låtit dig vara den du är och inte klagat. men ändå känns det som om det inte är en riktig vän för dig. jag fattar inte.. har bara en sak och säga; kom tillbaka när du ändrats. till den vän som aldrig svek och var sig själv. det var den jag vart bästavän med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0