valborg

Hej sötnos! Hur mår alla? här är det bra. Rätt hungrig faktiskt, men snart får jag mat! haha. im so lucky. Dagen började med vanliga lektioner i skolan sen efter lunchen så var det skoljogg. Jag sprang inte, utan vi gick. Jag Jana och Lina. Fyfan vad varmt det var, och ont i fötterna hade jag också när jag var tillbaka! Gud, verkligen inget jag ser framimot till nästa termin, nejnej! Efter drog vi hem, chillade här hemma hos mig ett tag, sen taggade dom. Jana kommer väll hit till mig vilken sekund som helst. Vi tänkte köra på ett videoinlägg, eller iallafall testa. Får se hur det går!

Ikväll så ska jag umgås med älskade brudarna, går väll ut och kanske träffar några? får se. Sover nog hos Lina gör vi nog också. Massa bilder blir det nog, kulkul! Men nu ska jag ta och måla naglarna medans jag väntar på Jana. Men vi skrever mer sen! /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0