ungdomsavslutning

tjena! mår alla bra? själv mår jag toppen! dagen var väll helt okej, tråkig måndag som vanligt. haha seriöst så är alla måndagar likadana, fy vad tråkigt! men iallafall, efter skolan vart det chill med jana sen drog vi upp till vikinga för att ha ungdomsavslutning. likadan avslutning som de senaste 6 åren, great! haha. sen har det väll inte hänt något speciellt, laddar hem lite låtar till ipoden nu annars ska jag snart se på tv. ballar av stål 21.55, det får jag ju bara inte missa! det är verkligen ett utav favorit programmen - skit skönt. men ja, har inget mer att berätta för er. eller jo, satt nyss och fyllde i mitt utvecklingsamtals papper, har ju samtal imorgon! usch på det. något jag verkligen avskyr är verkligen samtal med läraren, öga mot öga lixom. haha,  nej men och plus så missar jag min sovmorgon! kan det bli värre? alltså jag som verkligen måste få sova för att klara av att hålla mig på benen. men nu måste jag hejda mig med skrivandet, ska tävtta av sminket och smörja in mitt ansikte med lotions. ha en revlig kväll!/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0