trött

Ja, precis som rubriken heter, jag är trött. Funderar på om jag ska sova lite. Jag och Camilla sprang ju imorse. Det gick väl ganska bra. Sen gick jag hem, duschade och så var det dags att gå till biblioteket. Inte kul kan jag säga er. Det är en bit att gå till centrum hemifrån mig. Men jag var verkligen tvungen för jag har tyvärr fått en räkning också. Lämnade inte in boken i tid, sen hade jag fått en varning också men den sket jag i. Så där låg min bok helt bortglömd och jag tänkte: Äsch, får jag en räkning kommer det ändå att vara 10 kr ungefär. Men nej där hade jag fel. 300 kr får jag betala för den om jag inte lämnar tillbaka om 30 dagar. Men det ville jag verkligen inte betala så jag gick och lämnade den på en gång. Tror att jag ska betala max 100 spänn ändå, som straff för att den inte var lämnad i tid från hela början. Suck.

Onsdag är det föresten. Snart är lovet slut. Känner att jag vill göra något kul den här veckan också. Man kan ju ruttna här i Märsta.. Jag och Camilla ville åka in till stan någon gång också. Aja, får väl se vad som händer. Tror jag ska äta något nu och sen ska jag bara ta det lugnt. Ha det bra. /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0