tisdagen

Hejsan alla. Nu har jag äntligen tid till datan lite grann. Har precis ätit mat och kommit hem från träningen. Det gick skit dåligt för mig idag, var sliten efter cupen och pallade ingenting, Men orkade mig ut för att springa ändå, hehe. Nej men annars så har det bara varit skola idag. Inget speciellt händer på våran tråkiga skola.

Nu lyssnar jag på musik och äter vindruvor. Idag hade jag lite sommarkänslor faktiskt.. Solen sken, jag kännde grill lukt och jag&Camilla åt glass. Hoppas sommaren snart är här! Jo juste, jag får inte glömma att öva matte ikväll! Vi har prov imorgon, eller så var det diagnos. Vet inte riktigt vad det var, men skit samma. Ska ändå öva. Äsch, nu orkar jag inte skriva mer. Här får ni en dagens:

Brun tröja - Vero Moda
Svart linne - H&M
Leggins - Gina Tricot
/Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0