slappdag

Ännu en dag då jag bara sitter hemma och gör nästan ingenting. Dagen började inte bra kan jag säga er. Jag låg och sov och så är det någon på andra sidan väggen som borrar. Och han/hon borrar rejält. Det verkade nästan som om dom skulle riva hela huset eller något. Jag var verkligen inte glad. Låg där och väntade tills det skulle sluta men det gjorde det inte. Eller jo, kanske efter 1 timme? Gud så irriterande. Slog med mina nävar i väggen med hopp att dom skulle höra och fatta att det stör. Klockan var ju trots allt bara halv 10. Efter att jag slog lite i väggen slutade dom! Hm, dom kanske hörde mig? Vem vet. Jag somnade om och vaknade halv 12.

Nu sitter jag i mjukiskläder och ser på film. Tänkte ta en liten paus och skriva i bloggen. Jag har ingen aning om hur min dag kommer se ut. Jag har bara suttit hemma dom här senaste 2 dagarna. Men det är skönt. Imorgon är det helg! Får se vad som händer. Premiär av 17 again är det väl också? Den vill jag se. Men nu ska jag fortsätta att kolla på film här hemma. /Jana



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0