seg dag

hallo bloggen! bloggade inte ett enda dugg igår. kände mig verkligen dålig, har haft ont i magen i 3 dagar nu fast idag har det känts lite bättre. och det gillar vi! haha men ja jag vaknade runt 10 någonting och gick upp och käkade tre mackor! haha vilket svullo, nej men jag har typ inte ätit någonting under det två sista dagarna och det har lätt till att jag gått ner 1 kilo. vägde mig nyss, och det är fan inte bra. förra månaden när jag hade influensa gick jag ner 3 kilo! fast jag jobbade ihop de 3 kilo´na igen riktigt fort! haha. käkade som fan, nej men jag gillar faktiskt inte att gå ner i vikt, jag gör inte det. är nöjd med min vikt! haha men nog om det. efter frukosten så fixade jag mig litegrann. orkade knappt sminka mig efter två osminkade dagar. fyfan vad skönt det är att slippa sminka sig ibland. det är väll den enda fördelen med att vara sjuk, nackdelen är väll att man rasar i vikt, iallafall jag. eller rasar och rasar, går ner iallafall. menmen sen bar jag och päronen av till sjukhuset och hälsade på farfar. sen drog vi hem igen efter någon timme eller nått sånt. morsan skulle se på något tv program som började klockan 5. iallafall var nyss inne i duschen, riktigt skönt. känner mig rejält fräsch nu hehe. ja men det var väll allt tror jag, skriver mer senare det lovar jag haha! /Camilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0