rivet

   

Jäklars vad dom här jeansen är populära. Men jag kan ju hålla med om att dom är grymt snygga också! Jag älskar verkligen rivna jeans. Och visst skulle det vara inne med rivna jeans nu till våren? Det är nog därför alla affärer innehåller dom. Själv äger jag likadana längst till vänster. När jag köpte dom visste jag att många skulle ha sånna, men att så många som jag har sett, hade jag inte änns tänkt mig. Den här senaste veckan har jag sett flera stycken som äger ett par sånna. Det är nästan svårt att hitta dom i sin storlek inne på Gina Tricot nu. Go rivna jeans, säger jag bara! /Jana


Kommentarer
Postat av: S

Dom svarta jeansen är sjuktsnygga! =)

2009-04-05 @ 13:21:00
Postat av: Jana

Håller med dig ;)

2009-04-05 @ 20:45:33
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0