nytt smeknamn; sjukling?

hej! vaknade i morse och kände mig inte alls någe vidare, gör jag inte nu heller för den delen. har magont så.. ja du. åh jag orkar inte bli sjuk igen, orkar verkligen inte! fast det tror jag nog inte jag kommer bli heller, får vi hoppas. för på lördag ska kanske jag och jana dra och se på bio någonstans, och det vill jag inte missa! fast de senaste 2 dagarna har jag verkligen känt mig nere..ingen aning varför. men whatever.. mår säkert bättre snart! men skulle egentligen stått och fixat mig inför träningen nu tror jag men med tanke på att jag har så ont i magen så orkar jag verkligen inte med den idag. ska nog bara loda framför tvn resten av dagen antar jag. skit roligt men det är nog dagens sura sanning. ja vet inte riktigt vad jag ska skriva, får väll göra det lite senare ifall jag får allt för tråkigt! men nu ska jag nog sätta mig på ballkongen och bara ta det lungt. älskar att sitta där med inglasningen stängd, det är bara blunda så känns det som om man sitter på någon strand i utlandet. så underbart! fast det är ju endast när solen lyser på. annars är det bara en trist rutten ballkong med utsikt över några träd och buskar. haha! men nu får jag sluta skriva, ha det bra! /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0