ny duschad

hej alla. har inte bloggat på hela dagen. fy på mig! har inte funnit någon ork. men haha iallafall. sitter här i handuken ny duschad. smörjt in mig med massa body lotions, känner mig skit fräsch! mm me like. ska snart sätta på mig mjukis kläder.

vaknade väll runt 10 idag och kännde mig riktigt hungrig, men ändå så sket jag i frukosten. jag är lite konstig ibland. haha men chillade fram till lunch sen kom jana. vi skulle egentligen umgåts med mimsan idag men så blev det inte, tror vi skulle hitta på något längre fram i veckan istället. men sen drog jag och köpte twister med jana och sen var det träning för våran del. var inte alls många där så det var chill. men skulle nog hellre stannat hemma och tagit det lungt istället. men juste, hann aldrig ta kort på outfiten idag innan jag hoppade in i duschen så ni får gårdagens istället;

orange/rosa tröja - NewYorker
nit bälte - Ingen aning
crocker jeans - JC
svarta pumps - Wedins

men hörrni, nu ska jag nog ta mig ett glas sprite och käka upp mammas vindruvor, sådära i smyg. sch! /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0