nelly.com

var inne och kikade lite på nelly.com, gud vilka snygga kläder! alltså dom har allt; klänningar, skor, accesoarer,t-shirts, jeans. alltså allting. jag tror nog att jag ska beställa hem en klänning till sommaren. har några bilder på fräscha vardagskläningar;








de två första bilderna är ju samma klänning, fast de visar att man kan även andvönda den som hög midjekjol. de andra två tycker jag påminner lite om sjömans stil, eller? hah. jag tycker iallafall att alla tre är urläckra! inte så mycket, men ändå snygga. ja, vardagsklänningar ungefär. vill du besöka deras sida är det bara söka på, www.nelly.com eller klicka bara på länken. urgrym hemsida. och som sakt, tror nog att jag beställer hem något fint till sommaren! /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0