klar!

hann inte plugga innan träning så det blev ingen utgång för min del. var ju tvungen att stanna hemma och plugga, men nu är jag minsann klar! fu vad skönt. ska sätta mig med ett glas cocacola och resten av ostbågarna, om det nu finns några kvar. haha annars baxar jag morsans klubbor! hahha. åh gud. ni vet när man ätit ostbågar, är det någon mer än jag som tycker att ens händer luktar kacka? usch, nästan så man vill stoppa dom i tvättmaskinen. haha. men nog om det. eftersom att det inte blev något ikväll så ska nog jag och brudarna ut och grilla imorgonkväll. skit mysigt! bara med favoriterna. mmmmmmmmm. haha men skriver mer om det i något inlägg imorogn kanske. men nu blir det andra avenyn, write later! / Camilla

skit ful bild. men inlägget blir så torrt utan någon alls tycker jag! *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0