irriterande frisörer

Jag kom och tänka på en gång när jag skulle klippa mig. Jag hade inte klippt mig på ganska länge och jag hade slitna toppar. Men jag sparade mitt hår så det var inte konstigt. Det var ganska långt. Eller igentligen väldigt långt. Iallafall, jag åkte in till stan för att klippa mig. Jag sätter mig på en sån där stol och det första frisöreskan säger är ''Men guud så riisigt hår du har! När klippte du dig sist igentligen'' Och då säger jag att det kanske var ett halvår sist. Jag brukar inte klippa mig så ofta. ''Shit asså, du måste klippa dig var tredje månad'' sa hon då. Jag blev sjukt irriterad för när jag kollade på hennes hår var det rena marddrömen haha. Det var slitet, såg torrt och risigt ut. Men jag sa ju såklart ingenting. Igentligen borde dom hålla tyst och vara glada att man änns klipper sig hos dom. Eller dom kan åtminstonde säga det på ett trevligt sätt.

Ibland har man tur. Då får man en bra frisör som verkligen bryr sig hur man vill blir klippt och undrar vart man vill ha sin bena osv. Det är faktiskt inte många som gör det.

Men hörrni. Nu ska jag iväg och göra fruktsallad. Puss! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0