grillning

är hur mätt som helst! var nyss ute och grillade med familjen och eija. gud så gott det var! fast lite otur har vi ju haft med vädret idag jämnfört med igår. men man känner ändå att sommaren är påväg, det glädjer mig något enormt för sommaren är bland det bästa jag vet! fyller ju även år på sommarlovet hihi. men juste! haha jag och papi tävlar, har satt på oss en varsin stegräknare. så vi ska se vem som rör sig mest under kanske 3 dagar. haha jag ska slå honom det lovar jag! är uppe i kanske 4500 steg just nu. satt på mig den vid 1-2 tiden idag kanske? så.. alltså jag har ingen aning om ifall det är mycket eller lite? haha. men iallafall, ska upp och röra på mig snart så jag inte förlorar mot gubben. men första ska ni få ta del utav våran smarriga middag;










yummie ellerhur? haha. det var iallafall skit gott! men snart ska jag dra iväg. skriver mer ikväll, eller får se när jag kommer hem. ha det bra!/Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0