godnatt everybody

Tja. Jana is back! Har ju haft en liten bloggpaus i två dagar men nu känner jag att det är dags igen. Nu måste jag igentligen sova fast jag skriver en liten snabbis. Idag har jag nämligen jobbat. Vet ni hur trött jag är? Kommer sova som en stock inatt. Jag och mitt handbollslag inviterade varor? Heter det så? Herregud, kommer aldrig komma ihåg vad det heter. Men iallafall. Vi jobbade i 4 timmar och tillsammans tjänade vi 11 tusen har jag för mig. Riktigt härligt!

Så har min dag sett ut iallafall. Eller jo, jag var ju i skolan också. Imorgon har vi skoljoggen.. Fyfan tänker gå hela skiten som är 4-5 km lång? Sen är det valborg och vi är lediga på fredag. Chilligt. Aja, ska sova nu så vi hörrs imorgon. Puss på er alla! /Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0