fredags chill

första inlägget för idag. haha verkligen sent för att vara det första. men jag har bara tagit det chill idag. eller iallafall fram tills morsan började tjata om att jag skulle städa mina garderober. insåg till sluta att jag var tvungen, och det behövdes. blev en stor börbättrning och nu kan jag stänga lådorna helt! haha. utan att strumpor och tröjor hänger utanför. hah. men men, vi har gäster. syrran har dopsdag så grillning blir det ikväll. senare ska nog jana komma över och sova här, eller så sover jag hos henne. det är inte bestämt än. men vi får se. vi drar säkert ut någonstans, men som sakt - vi får se. skriver mer senare. och juste, beökarna stiger och det är jätte roligt! keep going. / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0