move time

vilket filmsug! gosh, vad jag vill se på film! och bara för att jag är så vänlig mot mig själv så tänker jag göra det också. funderar starkt på ifall jag ska se på någon utav de här två filmerna ;

   

The Beach såg jag igår eller i torsdags. den var extremt bra! det är säkert en sån film jag skulle kunna se om och om igen 1000 gånger utan att tröttna!
Mad Money såg jag bara en liten snutt utav någon gång för kanske ett halvår sedan men minns den som än rktigt tuff och bra film! trög i början men sen vill man inte slita sig från tv.. men jag var ju tvungen så jag fick som sakt inte se klart på hela filmen. så jag tror nog att jag ser på mad money. the beach frå bli någon annan gång! /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0