en frisk onsdag!

shoflöjt, min första friska dag på drygt en veckan.. eller ja, fem dagar. hostar lite och sådära men den försvinner nog snart hoppas jag! för jag menar, jag vill ju inte inviga de första vår dagarna med hosta? haha. men gaaaaaaasch vad varmt det börjar bli!

sitter just nu hemma hos jana. har kollat in hennes nya kamera, har inte hunnit sett den tidigare pga att jag var sjukling. men whatever, skit fin! och hon är jätte nöjd, (jag med) hahhah ! nej men nu ska vi ta och käka lite vofflor och sen blir det nog att vi bakar,, äsch bakar och bakar. gör iårning bananer med chokladsås i ungnen! jummie.. haha. tjockisar vi vet. but we love food!/ Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0