eftermiddagen

sheeeeeeeeeenis. kom hem för kanske en timma sen. drog iväg till väsby med jana efter plugget. kikade runt lite, hittade faktikst två saker som jag köpte. nöjd tror jag. fast vet ni!? skärpet som jag skulle köpa var slut! eller så hade dom inte fått in det.. fett deppig jag blev. hah. men sen iallafall drog vi hem. och busschaffören var as shysst, vi fick åka gratis till väsby station eftersom att vi är så lata och inte orkar gå! *fniss* haha. men sen när vi var tillbaka i märsta drog vi och käkade på pizzerian. mums! hah. blev riktigt mätt. påväg hem mötte vi JP, sebbe och angelo. gjorde sällskap med dom hem. hah, sen skulle dom dra till konstplanen tror jag. hehe är inte så insatt. men, det var väll allt tror jag. så ja. juste lägger nog in bilder på det jag köpte i ett senare inlägg, och outfit blir det också! hahah. vilken torsdag.. /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0