dålig bloggdag

Jag är helt tom i huvudet. Har ingen aning vad jag ska blogga om idag asså. Snackar med Camilla i telefon och har frågat flera gånger vad jag ska blogga om, men hon har inte heller någon aning! Ibland förstår jag bara inte dom där kända bloggerskorna. Dom bloggar ju typ 10 inlägg mer dag?! Hur fan kommer dom på vad dom ska blogga om.

Besökarna sjunker på grund av att vi inte uppdaterar. TRÅKIGT. Men men, vi ska bättra oss. Man har sina dagar vet ni. Föresten, jag la ut The Hills avsnitt här idag, men det blev bara fel, fel så jag var tvungen att ta bort alltihopa. Jag blev ganska sur då, så efter det har jag inte haft någon lust att blogga alls. Vilka dåliga dagar man kan ha asså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0