dagens låt

Hej, eller godmorgon! Håller på att klä på mig nu. Idag ska jag träffa Mimi och Millsan. Kul, kul! Vi får se vad vi hittar på, vi är nog säkert ute någonstans. Och när jag är klar ska jag gå och ta en piggelin, haha. Alltså jag lovar er, har jag ätit en, så kan jag inte sluta äta dom. Min pappa sa att jag skulle få ont i magen men det fick jag inte. Haha! Juste, sen ikväll har vi träning också. Vi har tagit bort våra träningar på fredagar. Istället ska vi springa 5 km en gång i veckan! Kul va? Nej inte alls. Eller tänk vilken bra kondition man kommer få. Så det kanske blir kul ändå faktiskt. Nej nu måste jag skynda mig. ha det bra /Jana

Dagens låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0