dagen efter västerås

shenis. hann inte skriva igår eftersom att jag var helt slut efter en helg i västerås. spelade ju irsta med brudarna och gick till semifinal men förlorade den med en boll, tråkigt säger jag bara. men helgen var väll helt okej. chill mellan matcherna och sånt. as najs. haahhaha och vi ska inte snacka om brudarna som bodde på våran skola. var sååååååååå nära på att smälla till en äcklig fjortis. men någon jävla tjockis kom emellan och putta bort mig! haha. jag lovar att hon skulle fått en smäll hon aldrig skulle glömma. låter kanske lite.. sådär men jag lovar. dom gick mig på nerverna. hahahah! men nog om västerås.

måndag idag då. vaknade hur trött som helst men var endå tvungen att tagga till plugget, tråkigt nog. dagen rullade väll och sen chillade jag och favoriterna i uppehåll. drog hem och satte mig med en diam. gud vad jag äter, alltså ni ska bara se. jo jag kan göra det. ta kort eller skriva upp allt jag äter en hel dag, varenda liten sak. ohgad, ni kommer dö. jag är verkligen matälskare! haha. det finns inge bättre. men men. slänger in en bild på underbara laget från västerås;


man ser inte mycket men haha. (klicka för större)

ha en bra kväll! /Camilla

Kommentarer
Postat av: elin sjöberg

OMFG! okej, då vet jag hur jag såg ut då .................................

2009-04-06 @ 21:41:24
URL: http://ppelins.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter målvakterna?

2009-04-07 @ 08:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0