dagen

Både jag och Camilla har inte bloggat ett dugg idag. Vi har verkligen inte hunnit. Först var det skola, efter skolan stack jag och C hem till mig. Jag hämtade lite saker och sen förljde jag med henne till vikinga och kollade på mitt lag när dom spelade. Vinst mot Skuru. Träffade Mimi där också. Alltid lika kul och träffa henne. Haha.
Efter det åkte vi hem och senare på kvällen gick vi till Peter. Kom hem för en liten stund sen. Föresten, Camilla kommer nog inte att blogga idag eftersom hon nog ligger och sover just nu. Match tidigt imorgon. Funderar på om jag ska följa med och kolla eller ha sovmorgon? Hm, får nog fundera vidare på det. Jag hinner nog inte blogga så mycket mer. Puss! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0