dagen

Sådär, nu drog Camilla. Vi var hemma hos mig hela tiden. Först tänkte vi gå ut men jag orkade inte. Har haft huvudvärk hela dan. Men vi gjorde inget speciellt här. Snackade en hel del om allt och inget, lyssnade på musik och åt cheez ballz. För en liten stund sen gick hon hem iallafall och imorgon är det skola. Fredag är det också! Så grymt skönt.

Bad news:
Ska inte spela i helgen. Ganska synd men det gör väl inte så mycket. Kan kolla istället. Hehe.
Aja ska gå och ta en ipren eller något. Orkar inte med den här huvudvärken längre. Igentligen borde jag ju bara sova men man vet ju aldrig hur lång tid det tar tills jag kommer i sängs..

'
Min middag. Man ser att den inte är riktigt klar än haha!


Jag lovar, världens godaste glass. Camillas btw


Cheez ballz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0