dagen

goddag! startade dagen med tandläkarsbesök. rikgtigt bra start på dagen, fick höra att jag inte hade några hål alls! firade med att jag drog till ica och köpte godis direkt efter, och sen drog jag till plugget. haha men whatever.. hos tandläkaren fick jag även mitt tandsmycke slipat på nytt, tack! sen fick jag besked om att jag antagligen kommer att få tanställning i underkäken. toppen? usch nä.. vill verkligen inte! men fina tänder är ju inget man tackar nej till, fpr väll stå ut antar jag. fast det är inte bestämt.. utan min tandläkare skickade iväg någon ansäkan om tandställning eller något sånt, är inte så insatt. haha! menmen sen vart det plugget efter, ja då ica. sen hemgång och lite chill med älsklings brudarna. vid sju tiden drog jag iväg till kusin som fyller 18 idag, grattis dill henne! kom hem för en stund sen och kände ett starkt sug efter bloggande. har ju inte gjort det på två dagar nu? rätt skönt faktiskt! men nu är jag back on track igen babes! haha. här har ni en dagens/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0